PREKIŲ UŽSAKYMAS

www.algrima.lt - prekes užsisakyti gali bet kuris registruotas svetainės vartotojas.

Jeigu dar nesate užsiregistravę, tai galite padaryti pirkimo procese arba registruotis čia.


APMOKĖJIMO BŪDAI?

 Bankiniu pavedimu.

Pavedimo rekvizitai:

Gavėjas: UAB  „ALGRIMA“

Įmonės kodas: 140795027

A/S: LT657044060000765713

Bankas: AB SEB bankas

Mokėjimo paskirtis: nurodyti užsakymo numerį

Negavus apmokėjimo banko pavedimu per 48 val. nuo rezervacijos, jūsų užsakymas bus anuliuotas.

  Pagal sutartį.

Šis apmokėjimo būdas taikomas tik klientams, pasirašiusiems sutartį su UAB „Algrima“. Dėl sutarties pasirašymo kreipkitės į UAB „Algrima“ vadybininkus.

 Grynaisiais arba banko kortele mūsų parduotuvėje.

Sutaupykite prekių pristatymo išlaidas - atsiimkite prekes mūsų parduotuvėse ir nemokėkite už jų pristatymą.


PREKIŲ PRISTATYMAS

Užsakant prekes, kurios yra sandėlyje, jos pristatomos per 1-7 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.

Dėl prekių, kurių nėra sandėlyje, susisieksime su jumis dėl tikslaus pristatymo termino.

Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią jums prekių pristatymo būdą:

Prekes galime pristatyti jūsų nurodytu adresu (Lietuvos teritorijoje).

Pristatymo kaina – 5 Eur su PVM.

Prekių pristatymas NEMOKAMAS, jeigu jūsų užsakymo suma viršija 70 Eur su PVM. 

Šiuo atveju prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.

Užsakymų pristatymui Lietuvoje naudojamės kurjerių tarnybos “Nėgė” paslaugomis.

Pastaba: pristatant prekes į Kuršių Neriją bet kuriuo atveju imamas papildomas 40 Eur mokestis už siuntą.

Prekes galite NEMOKAMAI atsiimti Jums artimiausioje UAB „ALGRIMA“ parduotuvėje.

Klaipėdoje Šilutės pl. 2, Kaune Savanorių pr. 163, Vilniuje Panerių g. 39.

Parduotuvių darbo laikas: pirmadienį – ketvirtadienį nuo 8.00 iki 17.00 val., penktadienį nuo 8.00 iki 16.00 val. Vadybininkai jus informuos, kada prekės bus paruoštos atsiėmimui.

Prekių pristatymo už Lietuvos ribų kainos ir terminai kiekvienu atveju derinami atskirai.


PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“. 

2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo jam dienos.

3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito  nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik  pardavėjui sutikus.

4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į bet kurią UAB „ALGRIMA“ parduotuvę darbo dienomis, darbo valandomis arba atsiųsti per kurjerį. Tuo atveju, kai prekė grąžinama kurjerio pagalba, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.

5. Apatiniai drabužiai, kojinės, akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akims ir ausų kamšteliai nekeičiami ir nepriimami pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktą.

6. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

atitinkamai sumažinti prekės kainą;

per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

7. LR civilinis kodeksas numato, jog daikto trūkumai (jeigu neįrodoma kitaip) išaiškėję per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu.

8. LR Civilinio kodekso 6.338 straipsnis reglamentuoja terminus, per kuriuos vartotojas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl daiktų trūkumo. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.

9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.