meniu

Prekių grąžinimas

Grąžinti nepatikusią prekę galite per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, bet tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Pinigai už grąžintas prekes pirkėjui bus pervesti per 7 darbo dienas nuo tada, kai mes jas gausime.

Prekės keitimas

Mūsų elektroninėje parduotuvėje keitimo galimybės nėra. Klientas gali grąžinti prekę ir pateikti naują užsakymą pasirenkant kitą norimą dydį.

Kaip grąžinti prekę?

  • Norėdami grąžinti įsigytą prekę, turite užpildyti prekių grąžinimo formą, ją galite parsisiųsti – čia.
  • Užpildytą grąžinimo formą siųskite el.paštu [email protected].
  • Supakuokite grąžinamą prekę, ir grąžinkite jums patogiu būdu:

Per kurjerį adresu: Šilutės pl. 2, Klaipėda.
DPD paštomatu "Tilžės Circle K" adresas: Tilžės g. 56A, Klaipėda (nurodykite telefono nr. 8 667 39747, [email protected]).
Taip pat galite pristatyti į bet kurią UAB „ALGRIMA“ parduotuvę darbo dienomis, darbo valandomis.

Tuo atveju, kai prekė grąžinama kurjerio ar paštomato pagalba, prekių grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.

Prekės grąžinimo tvarka

  • Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė grąžinama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.
  • Apatiniai drabužiai, kojinės, akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akis ir ausų kamšteliai nepriimami pagal „Daiktų grąžinimo taisyklių“ 18 punktą.
  • LR Civilinio kodekso 6.338 straipsnis reglamentuoja terminus, per kuriuos vartotojas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl daiktų trūkumo. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Jeigu įsigijote nekokybišką prekę

  • Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
  • LR civilinis kodeksas numato, jog daikto trūkumai (jeigu neįrodoma kitaip) išaiškėję per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu.
  • Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.